صفحه نخست > رویدادها > استانداردهاي مديريت ارتباط، شكايت و رضايت مشتريان ISO 10001-10002-10003-10004

استانداردهاي مديريت ارتباط، شكايت و رضايت مشتريان ISO 10001-10002-10003-10004

   

مدت دوره: 3روز(24 ساعت)

قیمت: 0 ريال

   
   

فروردین

-

اردیبهشت

-

خرداد

-

تیر

-

مرداد

-

شهریور

13 - 11

مهر

-

آبان

-

آذر

-

دی

-

بهمن

-

اسفند

-

   
هدف برگزاری: شناخت اصول: استانداردسازی کانال های ارتباط با مشتری، ايجاد سيستم موثر رسيدگي و مديريت شكايت مشتريان، راه حل یابی براي رسیدگی و جبران شکايات، طرح ریزی سیستمی سنجش رضایت مشتریان
محتوای دوره:

ISO10001:2007 (راهنمايي هايي جهت كدهاي رفتاري سازمان)

مفهوم مشتری مداری- بررسي عوامل تاثيرگذار بر رفتار مشتري- روش هاي برقراری ارتباط موثر با مشتري- جایگاه مشتری مداری در مدل های تعالی و رویکردهای بهبود- سيستم سنجش رضايت مشتري- درك نيازها و انتظارات مشتريان و ذينفعان- تلاش در جهت تبديل نياز و انتظار مشتري به کدهاي رضايت مشتري- طراحي، تدوين و اجراي كدهاي رفتاري رضايت مشتري- پايبندي به کدهاي رضايت مشتري

ISO10002:2014 (راهنمايي هايي جهت رسيدگي به شکايات مشتري)

نحوه جمع آوری و ارائه اطلاعات آماري در ارتباط با شكايات مشتريان- مروري بر نگرش فرآيندي در سيستم هاي مديريت و ارتباط آن با مشتری- آشنايي و تشريح الزامات استاندارد مدیریت شكايت مشتريان- اجراي فرآيند، طراحي فرم هاي متناسب و پايش و اندازه گيري فرآيند

ISO10003:2007 (راهنمايي هايي براي حل اختلافات بيروني سازمان)

تاريخچه مديريت ارتباط با مشتري- تشريح مفاهيم و اصول مديريت ارتباط با مشتري- تعيين زمان و چگونگي مشاركت سازمان ها در حل اختلافات- جلب مشاركت مديريت ارشد در حل اختلافات و توسعه منابع کافي در سازمان- ضروريات، براي حل اختلافات عادلانه، مناسب و شفاف در دسترس- مديريت مشارکت ها در سازمان ها در حل اختلافات- كنترل، ارزيابي و بهبود فرايند حل اختلافات- انتخاب سازماني مرجع به عنوان تصميم گيرنده
بي طرف، در صورت بروز اختلاف ميان سازمان و مشتري

 

ISO10004:2012 (راهنمايي هايي براي سنجش رضایت مشتری)

آشنایی با مفهرم رضایت مشتری- تشریح الزامات استاندارد ایزو 10004- تشریح کامل پیوست های استاندارد

گواهینامه صادره از: QM Academy
شرایط شرکت کنندگان:
منابع آموزشی:
پیش نیاز: تشریح الزامات و مستندسازی ISO 9001، مدیریت ارتباط با مشتری CRM
آقای مهندس یعقوب سلیم پور مدرس دوره: آقای مهندس یعقوب سلیم پور

سوابق مدرس:

  • ارزیاب رسمی جایزه ملی کیفیت در حوزه های IT/ICT ، غذا و دارو
  • مدرس رسمی  QM Academy در استانداردهایIMS، ISO 10015،ISO 10001-2-3-4
  • سابقه بیش از 700 نفر روز مميزي در استانداردهاي مديريت در شرکت های IMQ و TUV-NORD
  • سابقه تدريس بیش از 500 روز آموزش در حوزه سیستم های مدیریت، تحول سازمانی و ابزارهای بهبود
  • ارائه خدمات مشاوره به بيش از 60 شركت در زمينه استقرار سيستم هاي مديريت و  ISO 10015