مشاهده همه 8 نتیجه

استانداردهاي مديريت ارتباط، شكايت و رضايت مشتريان ISO 10001-10002-10003-10004

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری شناخت اصول: استانداردسازی کانال های ارتباط با مشتری، ايجاد سيستم موثر رسيدگي و مديريت شكايت مشتريان، راه حل…
24 ساعت (3 روز)
1,035,000 تومان

اصول، فنون و هنر مذاکرات تجاری

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری دستیابی به مهارت های لازم برای رسیدن به اهداف مذاکره با به حداقل رساندن امتیازات داده شده و…
3 لغایت 4 شهریور 99
700,000 تومان

بازاریابی و فروش در فضای مجازی

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری آشنايي با اصول کاربردی بازاریابی و توسعه فروش در رسانه های مجازیمحتوای دوره بررسی رسانه های مجازی و…
10 لغایت 11 شهریور 99
670,000 تومان

تکنیک های متقاعد سازی مشتری در بازاریابی و فروش

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری آشنايي با اصول تقویت درک مشتری از مزایایی کالا و خدمات به کمک انگیزاننده های ملموس و ناملموسمحتوای…
16 تیر ماه 99
383,000 تومان

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری بررسي مفاهيم و تشريح انواع روش هاي پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري، بکارگيري CRM در راستاي رسيدن…
20 لغایت 21 مرداد 99
742,000 تومان

مدیریت و اندازه‌گیری رضایت مشتری (CSM)

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری  آشنایی با فرآیند اندازه‌گیری رضایت مشتری جهت بهبود فعالیت‌ها و اقدامات اصلاحیمحتوای دوره تعاریف، اصطلاحات و مفهوم…
31 شهریورماه 99
383,000 تومان

مدیریت و برنامه ریزی بازاریابی و فروش در شرکت های پخش

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری کسب توانایی ایجاد یک فرایند بهره ور در نظام مدیریت فروش و توزیع شرکت های پخشمحتوای دوره تعاریف…
8 ساعت (1 روز)
365,000 تومان

مهارت هاي فروش حرفه اي

بدون امتیاز 0 رای
هدف برگزاری آشنایی با تکنیک های کاربردی و موفق فروش و وفادارسازی مشتریمحتوای دوره مروری بر فرآیند فروش 12 نكته…
5 لغایت 6 مهر ماه 99
742,000 تومان