هدف برگزاری

توانمند سازی مسئولین دفاتر در انجام وظایف سازمانی و مدیریاری

محتوای دوره

  • آشنایی با مفاهیم سازمانی، روابط عمومی، ارتباط مؤثر و مدیریت
  • آشنایی با وظایف اصلی مسئولین دفاتر به عنوان همیار مدیر
  • آشنایی با مدیریت مشارکتی و کار گروهی برای افزایش بهره‌وری
  • تدوين برنامه كار حوزه مديرت و بهينه سازي زمان در امور دفتري
  • آشنایی با مفاهیم هوش، استعداد و تکنیک‌های خلاقیت در امور دفتری
  • بازنگري در ويژگي هاي شغلي و شخصي منشي و طرز رفتار مناسب
  • راهکارهایی نوین برای افزایش مهارت‌های بیان و ارتباط موثر در تعاملات حضوری و تلفنی
  • آشنایی با هنر سخنوری و رساندن مفاهیم ذهنی به دیگران با ارائه‌ی راهکارهایی نوین در ساختن جملاتی کوتاه، گویا و روان
  • روش‌های مناسب در تهیه، گردش و بایگانی انواع مکاتبات اداری
  • آشنایی با اتوماسیون اداری و مزایای آن در افزایش بهره‌وری
  • آشنایی با شیوه‌های کاربردی در گروه‌بندی اسناد Grouping
  • روش‌های کارآمد برای ساختن انواع فرم‌های مکانیزه Outline و جداول زمانی (تقویم برنامه ها، تقویم جلسات و …)

مخاطبین دوره

پیشنیاز

علاقمندی شخصی و ارتباط شغلی

دوره های مرتبط

  • تکنیک هاى ارتباطات کلامى و غیرکلامى موثر در سازمان
  •  مدیریت اسناد و فن بایگانى
  • آئین نگارش مکاتبات اداري و فن گزارش نویسی
  • خصوصیات شخصی و رفتاری منشی ها و مسئولین دفاتر
مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
1,870,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهارت های کاربردی مسئولین دفاتر مدیران(منشیگری حرفه ای)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *