هدف برگزاری

ارتقاي دانش و مهارت فراگيران در زمينه ي مهارتهاي اساسي كاركنان Call Center به گونه اي كه پس از گذراندن اين دوره قادر خواهيد بود مشتريان موجود سازمان را بخوبي حفظ و در صدد افزايش آنها كه فروش بيشتر را به دنبال دارد ، بر آئيد

محتوای دوره

  • اهميت مشتري و ارتباط آن با فعاليت Call Center
  • Call Center چيست و علت اهميت آن براي سازمان
  • مزايا و محدوديتهاي Call Center
  • استراتژي هاي موفق فروش در Call Center در جهت افزايش فروش سازمان
  • برنامه ريزي هاي لازم در Call Center و نحوه پيگيري آن
  • ابزارهاي موفق در Call Center در جهت تحقق اهداف فروش سازمان
  • نكات اساسي كه كاركنان Call Center مي بايست آنها را رعايت نمايند

مخاطبین دوره

پیشنیاز

علاقمندی به موضوع دوره و ارتباط شغلی

دوره های مرتبط

  • مشتري مداري
مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,350,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهارت های کلیدی در مراکز تماس Call Center”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *